×

Vacature Marketing support medewerker (m/v/x)

Wil je bijdragen aan een maatschappelijk doel dat echt impact heeft en hier jouw vaardigheden voor in te zetten? Zie jij het belang in van ieder contactmoment, groot of klein, en beschik je over de juiste ervaring en souplesse om dit altijd een positieve ervaring te laten zijn? Dan hebben wij een prachtige functie voor je: Marketing support medewerker bij CliniClowns.

CliniClowns is als goed doel volledig afhankelijk van de giften en steun van donateurs, organisaties, actievoerders en deelnemers aan evenementen. De manier waarop onze relaties het contact met onze organisatie ervaren staat in het teken van positiviteit en oprechtheid. Wij zijn al twee keer uitgeroepen tot het klantvriendelijkste goede doel van Nederland en gaan tot het uiterste om deze mooie status te behouden. Wij streven ernaar dat iedereen die informatie wil hebben over CliniClowns of contact met ons opneemt, zich (blijvend) betrokken voelt bij de organisatie.

Wat ga je doen?

Als Marketing support medewerker:

  • zorg je voor het soepel en zorgvuldig verlopen van alle contactmomenten, altijd in overeenstemming met onze merkwaarden. Je bent hierin een verbindende factor en je draagt zorg voor een snelle en efficiënte afhandeling van vragen, opmerkingen en klachten. Het contact verloopt via post, telefoon, e-mail en website;
  • pak je werkzaamheden op die voortkomen uit het klantcontact, zoals het verwerken van administratieve wijzigingen in het CRM-systeem en het verzenden van fysieke marketing poststukken;
  • ben je dagelijks in contact met mensen die hun steentje bij willen dragen door middel van het organiseren van een actie of het aangaan van een samenwerking. Jij enthousiasmeert deelnemers aan acties of evenementen, zorgt dat ze zich gewaardeerd voelen en voorziet hen van alle informatie om zo het meest optimale resultaat te behalen.
Geen dag is voor jou hetzelfde en deze afwisseling maakt jouw werk voor CliniClowns boeiend!

Wie ben jij?

Jij:

  • bent proactief, behulpzaam en weet overzicht te creëren;
  • weet wat er speelt en signaleert mogelijke actiepunten;
  • bent zelfredzaam, accuraat, weet prioriteiten te stellen en kan goed schakelen tussen verschillende werkzaamheden;
  • hebt mbo 4 of hbo werk- en denkniveau;
  • hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel in woord als geschrift;
  • hebt kennis van het Microsoft Office pakket;
  • herkent je in de volgende competenties:
  • Organisatorisch sterk: je hebt overzicht over de uit te voeren werkzaamheden, kan een goede inschatting maken van de benodigde tijdsbesteding en de benodigde middelen en je kan de juiste prioriteiten stellen.
  • Flexibel: je bent in staat je aan te passen aan veranderende omstandigheden en waar nodig wijzig je je aanpak of gedrag om alsnog te komen tot het nagestreefde doel. Je kan makkelijk met verschillende mensen samenwerken en goed schakelen tussen diverse werkzaamheden.
  • Empathisch vermogen: je hebt het vermogen om je in te leven in de situatie van een ander en rekening te houden met de belangen, wensen en behoeften van de ander.

Wat bieden wij jou?

Een positieve en professionele werkomgeving waarin je vanuit jouw talenten en expertise kan bijdragen. Jouw collega’s zijn ambitieuze professionals die oprecht, nieuwsgierig en vakkundig zijn. We streven naar progressie boven perfectie en zijn continu in beweging. Dit mag je verder van ons verwachten:

  • een bijzondere en moderne werkplek in ons CliniClowns Huis op de Wagenwerkplaats van de NS in Amersfoort (op loopafstand van het station), daarnaast heb je ook de mogelijkheid om vanuit huis te werken;
  • een afwisselende rol met ruimte voor eigen initiatief en creativiteit;
  • een overeenkomst voor één jaar met de intentie tot een langdurige samenwerking;
  • een goed salaris tussen €2.735,61 en € 3.627,20 op basis van 36 uur;
  • een pakket secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een goede pensioenregeling;
  • goede opleidings- en ontwikkelmogelijkheden;
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • vergoeding voor telefoon, internet en reiskosten.

Wie zijn wij?

CliniClowns zijn er voor iedereen die bang, onzeker, eenzaam of verdrietig is en de kracht van een lach hard nodig heeft. Een zorgeloos moment met een CliniClown maakt dat zieke kinderen even vergeten dat ze ziek zijn en mensen met dementie of een beperking zich gezien en begrepen voelen. Dat maakt écht een wereld van verschil; het haalt de positieve kracht in henzelf naar boven. En dat heeft een blijvend effect.

Bij CliniClowns werken zo’n 100 professionele spelers die zich hebben gespecialiseerd in ‘Health Care Clowning’. De CliniClowns spelen in bijna alle Nederlandse ziekenhuizen met een kinderafdeling, revalidatieklinieken, de psychiatrie, hospices, speciale scholen, kinderdagverblijven, online en in zorginstellingen voor mensen met dementie. Om onze missie mogelijk te maken, werken ongeveer 60 getalenteerde en gedreven collega’s op kantoor.

Wij zijn een zelforganiserende en platte organisatie (holocratisch) volgens een hiërarchie van doelen. We werken in cirkels die ieder een eigen doel hebben dat bijdraagt aan de kerndoelstellingen van CliniClowns. Je vervult je werk in rollen met een duidelijke verantwoordelijkheid en draagt zo bij aan het doel van de cirkel(s) waar je onderdeel van bent. Jouw talenten en expertise kun je op deze manier optimaal inzetten en ontwikkelen.

Meer informatie over onze organisatie vind je op www.cliniclowns.nl.

Ben je geïnteresseerd?

Neem dan contact met ons op! Stuur je motivatie en CV uiterlijk dinsdag 2 april 2024 naar sollicitatie@cliniclowns.nl ter attentie van Lotte Blom (HR-adviseur). Wil je eerst meer weten over de rol of over de organisatie van CliniClowns? Voor inhoudelijke vragen over de rol kan je contact opnemen met Detty Kerkstra (Routebepaler Klantcontact), zij is bereikbaar op 06- 53676832. Voor algemene vragen kan je contact opnemen met Lotte Blom (HR-adviseur) , zij is bereikbaar op 06-11204908.

Sollicitatiegesprekken vinden plaats in de week van 8 april 2024. Als je wordt uitgenodigd voor een kennismaking, hoor je dat uiterlijk donderdag 4 april 2024. Als onderdeel van de sollicitatieprocedure vragen we je om een online assessment te doen. Bij geschiktheid kunnen we kandidaten direct benaderen zonder de sluitingsdatum van de vacature af te wachten. Dus wacht niet te lang als je interesse hebt in deze leuke rol! 

Veiligheid van mensen is voor CliniClowns erg belangrijk. Het aanvragen van een recente Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) en het ondertekenen van een Gedragscode is verplicht bij het in dienst treden bij CliniClowns.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.